Isnin, November 15, 2010

HAKA SKP 2010

15 Nov 2010 - SK Penerok(Sekolah aku) telah mengadakan Hari Anugerah Kecemerlangan Akademik 2010 (HAKA). Majlis ini berlangsung sehari. Aku selaku AJK bhagaian PA System bersama Cg Hafiz (Org Langgar, Kedah).. Hari tu aku agak sibuk sebab nk menyetup PA dan beberapa alatan lain. Nasib baik bnyak dibantu oleh guru2 lain. Ada bnyak gak persembahan drpd murid2.. tp malangnya sebab aku bukan bahagian foto, so, xbanyak gambar yang aku dapat amik..

Jemputan kami pada hari itu ialah En Fuad selaku YB PIBG Sk Penerok 2010. Pihak PIBG ada gak memberi hadiah kepada pelajar2 yag mendapat keputusan cemerlang dalam UPSR...

Selepas tu ada plak Masyuarat Guru 2010.. Mesyuarat tu sebagai penutup untuk beberapa perkara pada tahun 2010 ni yang perlu diselesaikan..

Selesai sahaja meeting tu, GB aku gtaw petang tu ada plak Meeting PIBG kali terakhir 2010.. So, aku kena lagi la setup PA kat bilik meeting.. Adehh.. penat gak angkat barang2 tu.. NAsib baik ada speaker yang kecik.. ANgkat yang tu ja la.. hehehe

Di samping hari yang mengembirakan ini, ada juga kesediahannya.. Ini kerana dua org cikgu sekoalh tu, Cg Sakidza dan Cg Zaha telah berjaya untuk tukar sekoalh.. mean, SKP 2011, akakn kurang la 2 org guru.. mmm.. anyway, hopefully akan ada cikgu yang ringan tulang dan sporting akan masuk.. hahaha...

Akhir kata, aku nk ucapkan terima kasih kepada semua warga SKP termasuk pekerja2 kerana banyak membantu untuk memnyempurnakan majlis ini. Walaupun aku bukan GB, nmun sebagai cikgu sekolah tu, aku rasa puas hati apabila sesuatu majlis berjaya diselesaikan dengan baik.

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini