Jumaat, November 05, 2010

PERKHEMAHAN UNIFOM SKP 2010

4,5,6 Nov 2010 - Cuti Depavali...mmm ramai org bercuti.. tp skolah aku wat Perkhemahan.. Nasib baik best.. Ok la untuk first time aku as a guru dlm perkhemahan nie.. selalunya sbgai peserta ja.. hehe.. kali nie aku boleh mengarah plka.. Perkhemahan kali ni kebetulan aku jadi Kem Komanden!! Pergh..!! Mula2 dengaq tu takut gila coz xpenah ada pengalaman nk urus perkhemahan nie.. so, bila cikgu2 lama gtaw beberapa perkara, aku rasa lega.. hehe.. Rahsia!!

Dalam perkhemahan kali nie tak berapa ramai cikgu yang terlibat coz hari cuti umum.. so, tiada paksaan.. memandangkan aku tak menyambut Depavali dan juga skolah aku hanya beberapa meter dr sekolah, so, aku turut serta la.. Kalau jauh pikir dua kali gak.. ssh nk tinggai bini aku yg tengah sarat tu..mm.. so, aku pun join la..

Sewaktu perkhemahn ni, aku ternampak dan terpikir beberapa idea2 baru yg aku akan cuba wujudkan pada perkhemahan tahun depan.. InsyaAllah...

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA CIKGU DAN IBU BAPA YANG BANYAK MEMANTU DALAM MENJAYAKAN PERKHEMAHAN INI..
CAYAALAH!!! :)








CLIK pada gambar untuk lebih jelas dan besar





Tiada ulasan:

Cari Blog Ini