Khamis, November 18, 2010

Taklimat KSSR

18 Nov 2010 - Pagi2 aku dikhabarkan dengan makluman bhawa kena g Taklimat KSSR di SMK Sri Kukup.. Nasib baik dekat.. So, xda masalah la...Di sana lagu satu ilmu dan info merangkap kerja yang aku dapat. TAHNIAH, Azmi!! Hahaha.. Kerja ni ala-alaLINUS gak, cuma bezanya ini akan menilai semua murid Tahun 1 2011 sampai dorang Darjah 6 2016 nnti.. Xpa.. aku terimanya sebagai CABARAN!! Hahaha.. After taklimat ni, terus ja pelbagai strategi dan plan2 bermain di kepala aku.. Tetiba plak rasa tak sabar nk melaksanankannya... hahaha.. poyonya aku! Anyway, to all my fren.. espeacially Guru-guru yg ajar Tahun 1 2011, anda MEMANG AKAN BERMAIN DENGAN BORANG.. PEN.. MAKLUMAT.. dan macam2 lagi.. Ingat, beb!! NKRA nie... So, jalankanlah dengan penuh berkhemah sebagai seorang guru yang profesional!! Moga2 aku pun termakbul sekali.. hehe

Khalid

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini