Rabu, Julai 20, 2011

Keluarga Saya 2011


Salam..
Alhamdulillah.. Akhirnya setelah sekian lama berkumpul, kali ini kami berpeluang unuk bergambar sekeluarga TANPA BERKECUALI... :)
Terima kasih buat Istri aku, Nafisyah atau nama manja ku 'Cha' sbb tolong snapkan gambar ni.. :)
Walaupun pelbagai asam, garam, gula, cuka, limau nipis, madu, dan segala alah benda yg kami sekeluarga lalui, aku amat bertuah dan berbangga kerana di lahirkan dalam Keluarga ini.. Bagi aku amat sempurna diantara sempurna keluarga di dunia ini... Sapa tak sayang keluarga oii!!! Mak aku! Ayah aku!! baaanyak sgt berkorban untuk kami semua.. Dari mula bendang (sawah), pi ke kebun getah.. pi ke dusun.. pi ke ceruk.. pi ke kebun getah.. alih lembu.. tgk lembu.. kena ketit dengan sekenit, berkelah dalam dusun.. kutip petai.. tebas dusun.. tembak tupai.. daaaaan banyak lagi term-term yg tak sempat aku nk sebutkan disini, seeemunya aku kenal melalui mereka.. susah senang.. semunya dr mereka.. Kini aku dh bekerjaya sendiri.. Dah jadi cikgu.. Alhamdulillah.. itupun berkat doa kedua ibu bapa aku .. Aku masih teringat2 kan term-term tu.. rasa cam nak balik kg ja... Tambah2 plak aku anak last skali ni sorang tercampak jauh ke selatan.. Kerja punya pasal.. apa bulih buat..
Jauh di sudut hatiaku amat rindukan mak n ayah aku.. tapi dh jenis aku nie tak reti nk tunjuk, so senyap ja.. di hati sapa yg tahu..

MAK AYAH!!, Chek sgt rindukan mak n ayah.. Chek nak Mak n Ayah dekat ngan Chek!! :')

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Memuatkan ...