Sabtu, Ogos 06, 2011

Syukur Alhamdulillah....Ramadhan 2011



Assalammualaikum... Salam Sejahtera dan Salam 1 Malaysia..
Syukur ALHAMDULILLAH... Itu sajalah pekataan yg aku mampu katakan untuk Ramadhan 2011 kali ini.. Sebabnya, kali ini merupakan Tahun pertama kalinya aku menyambut bersama2 ngan keluarga aku.. Ada extra Anak aku skali, Si Nashwa.. :)
Untuk tahun lepas (2010), masa tu bini aku, Fisyah alami org panggie 'morning sickness'. Almaklumla... org baru pregnant.. So, aku terpaksala idup seperti org bujang walaupan dah bekerja, dh kawen, dh ada umah sewa sendiri..so duduk la aku sorang2.. Berbuka sorang2.. Sahur sorang (tu pun kadang2 termiss... bnyak kali gak la..)..

TAPI.. tahun ni 2011, semunya berubah,.. Ada Isteri tolong masakan.. Ada org tolong kejut sahur.. Ada anak boleh main2 sebelum tunggu waktu berbuka.. Syukur Alhamdulillah.. Yang penting, masakan semunya pilihan sendiri.. ehehe.. Bini aku tanya nk makan apa, aku sebut, cari bahan-bahan.. terus masak.. siap!! :)



Anak kami... Siti Nur Nashwa Bt Noor Azmi..
Kini dh berumur 5 bulan 11 Hari masa gambar ni di ambil..
:)



Tiada ulasan:

Cari Blog Ini