Selasa, Julai 06, 2010

Majlis Perkahwinan Na & Suaminya - 3&4 Julai 2010, Sri Bunian (with Tok Guru)

3 Julai 2010 - Aku cam besa bersama-sama ngan cg rasidi ke satu lagi majls nikah, berinai dan sandng.. Majlis nikah pada sebelah petang, dan malamnya ada majlis berinai.. Sebenanya, ini merupakan pertma kalinya aku berpengalaman join majlis berinai ni.. Kalu kat tempat aku, Kedah.. majlis berinai nie selalunya biasa2 ja.. just org oakai inai ja.. Tapi kat sini siap ada majlis rasmi lagi.. makan2.. karaoke.. tahlil.. dn banyak lagi la yg dorang nk buat... Pengantin perempuan nie namanya Na.. Dia agak sporting.. Orgnya kecil dan comel.. Sedondon ngan pasangannya..aku tak ingat nama dia.. tapi dia pun agak peramah orgnya.. Selesai sja majlis berinai, kami wat sikit photoshoot kat umah dia.. Cg Sidi bwk dia punya 'portable' studio dia.. hehe.. Kalu tak silap malam tu saja ada 3 pasang baju persalinan dia.. potoshot tu lambat gak abis.. ada dekat2 kot 11.30 malam.. Overal, majlis ni bnyak memberi aku pengalaman baru di samping dengan org2nya yg pemurah dan peramah.. Thank you kepada tuan rumah dan juga semua warga penduduk Sri Bunian... Salam...

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini