Ahad, Jun 12, 2011

Cuti Sekolah Datang lagi... ;P

Apa yg nk dicerkan ek?? haha.. baaaanyak sgt.. Mau tak banyak.. pas bersalin (23 Feb 2011) ritu kami lom lagi balik kg.. smapai la cuti skolah nie. Pendek kata Tahun 2011 ni, ni la kali pertama kami kat KEDAH... Rindu sgt2 dah si cucu kat tok-tok n tkwan dia.. Mama dia skali pun rindu gak.. nak cerita pengalaman berpantang sendri kot.. hehe.. aku, sbgai suami.. apa la yg boleh buat selain penuhi kehendak si isteri dan juga tak boleh lari dari tanggungjawab seorang anak.. tolong sikit2 mana yang mampu.. Pendek kata, cuti ni aku amat seronok, penat, letih dan sibuk dengan suasana kampung bersama keluarga tercinta.. Alang2 skali skala balik, buat la habis baik.. hehe..

Duit??mm tu tak yah cerita la.. bnyak yng terlabur.. Mmg dh lumrah kehidupan kalu sesekali balik, kompom bnyak guna.. xpa.. bukan selalu.. Lagi pun labur kat keluarga, apa la salahnya kan.. xda salah mana pun.. Keluarga pun dh bnyak labur kat kita sewaktu nk membesarkan kita dulu.. sekarang, masa kita la plak.. :P..

Walaupun bnyak gak masa aku laburkan tanpa memikirkan hal2 kerja, tapi terus terang aku masih rasa TAK CUKUP!! Rasa cam nak cuti lama ja.. cam2 kerja nk wat.. Nak lawat sanak saudara.. adeehh.. lawat sanak saudara aku lom sempat wat ritu.. Aiseemeenn.. cmna nie.. ?? Xpa la tunggu cuti ujung tahun nnti.. eh...? Raya ni kan cuti lagi?.. mm..tapi kami tak pasti la boleh balik ka tak... ;( Bukan tak nak balik.. tapi bnyak kena fikirkan.. Almaklulaa.. dari segi kereta nya... keadaan anak kecilnya..mm.. kereta masih berkuasa rendah lagi.. Tapi Alhamdulillah.. sepanjang kami guna dan akan terus selamnya, dia masih setia pada kami.. Lom buat hal.. Kondition baaaik punya.. Cuma tak leh la nk tekan 160km/j terus ke Kedah... hehe.. 'Barang Lama' katakan.. tapi teeeeeeeeeerbaaikkk!!! hehe.. Terima Kasih bnyak2 kat Ibu mertua aku sebab sanggup Pinjamkan kat Kami.. Akan kami bayar sikit2 nnti.. hehe

Anak?? mm anak kami plak nie cepat rasa bosan kalu dok lama2 lam keta.. Ya la.. mau tak bosannya..12 jam dok perap lam tu ja.. Len la kalu dia boleh drive, tak la bosan sgt.. Mama n abah dia pun leh rehat2.. hehe.. Xpa2 Nasha Anak abah.. Nnti abah ajar drive keta ek..;P

Okey la.. kalu nk dicerikan semua, mau sebulan tak abis baca.. hal kenduri la.. kawan2 kawen la.. kawan2 bertunang la.. renovet rumah la.. makan laksa la.. minum mknan yg tak dak kat johor la.. jalan2 ngan famila la.. makan2 ngan family la.. macam-macam lagi laaa... aku pun hnya bolh kongsikan2 pengalaman aku melalui gambar.. :P

Tiada ulasan:

Cari Blog Ini

Memuatkan ...